Advertise Here at Ehoza.com

Order Form

Name:
Email Address:
LOCATION/COUNTRY:
POST SERVICE:
PAYMENT MENTHOD:
CONTACT NUMBER:
MAILING ADDRESS:
ENQUIRY/ORDER:

Click here to put a form like this on your site.

Penjagaan Kulit Wajah

10:08 AM Posted In , , , , , , , , , , , , , 0 Comments »

Royal Pearl Cream



Krim pencerah kulit ini membantu melindungi, memelihara dan membaiki sel kulit muka daripada masalah flek-flek hitam dan ton warna tidak sekata. Di samping itu, dapat mengurangi tanda penuaan kulit. Ianya bertindak seperti alas bedak atau make-up base yang menjadikan kulit lebih halus, lembut dan cerah berseri. Sesuai untuk semua jenis kulit.

Harga : RM24.00



Balancing Cream (15gm)


Liquid cream yang dapat mengurangkan garis-garis halus dan mencegah kedutan. Digunakan pada waktu malam. Sesuai digunakan untuk umur 25 tahun di atas.

Harga : RM35.00


Renewal Cream (10gm)




Ini terbukti dapat mengurangkan pigmentasi dan mempercepatkan pertumbuhan sel kulit untuk pencerahan kulit. Pigmentasi menjadi pudar dalam beberapa minggu.

Harga : RM39.00



White Pearl Cream (4gm)




Untuk mengurangkan kedutan, garis-garis halus dan mengembalikan elastisiti kulit. Sesuai untuk semua jenis kulit dan digalakkan pemakaian untuk kulit yang menunjukkan tanda penuaan.

Harga : RM15.00

Pearl Mask Gel



Pearl Mask Gel keluaran Rzac Cosmetic khas untuk anda yang inginkan rawatan masker sendiri di rumah. Amat sesuai untuk semua jenis kulit. Kandungan Ekstrak Pine Bark Tree, Rasberry dan Pearl Powder dapat menegangkan kulit dan memberi kelembapan pada kulit wajah.

Harga : RM15.00


24K Gold Musk (20gm)



Rumusan daripada hablur 25 karat emas yang dapat menegangkan kulit dan melancarkan perjalanan darah. Sesuai untuk semua jenis kulit. Gunakan 2 kali seminggu.

Harga : RM25.00

Superb Cleansing Scrub Gel AHA/BHA (20gm)




Mempunyai bahan pencerah AHA/BHA dimana kandungan gel@scrub ini dapat menanggalkna sel-sel kulit mati serta menegangkan dan menghaluskan kulit.

Harga : RM12.00


24K Gold Cleanser (20gm)



Hasil daripada kombinasi ekstrak herba dan hablur 24 karat emas. Rumusan daripada putih telur dan minyak kelapa dara yang dapat menegahkan kulit, kandungan 24 karat hablur emas ini dapat menguatkan urat-urat muka. Diaplikasikan daripada bahan herba Tumerit yang dapat melancarkan perjalanan darah dikulit muka. Tanpa bahan kimia. Sesuai untuk semua jenis kulit kecuali jerawat.

Harga : RM14.90


24K Aloe Soothing Gel 20gm /60gm




Lidah Buaya atau Aloe Vera dalam bahasa Latin sudah popular sejak tahun 1759 sebelum masihi. Aloe Vera juga disebut sebagai salah satu rahsia Sang Ratu Jelita Nil, Cleopatra untuk menjaga kecantikan dan kelembutan kulit wajahnya. Kini dengan teknologi saintis RZAC Cosmetic, rumusan daripada 100% ekstrak Aloe Vera dan 24 karat Hablur Emas ini membantu :

  • Memberi kelembapan pada wajah
  • Menegangkan kulit wajah
  • Memulihkan kondisi kulit yang terbakar akibat daripada salah guna produk kecantikan
  • Mengatasi masalah iritasi kulit
  • 24K Aloe Soothing Gel memperbaharui pertumbuhan sel kulit yang baru
Berkat fungsi bakterisidanya, Aloe Vera boleh digunakan untuk kulit berjerawat. Tidak hanya menyembuhkannya tetapi juga mampu untuk meregenerasi kulit.

Harga : RM19.00 (20gm)
Harga : RM39.00 (60ml)

Cleansing Milk (15gm)



Diperkaya dengan vitamin E. Losyen yang lembut ini berupaya menanggalkan kotoran, debu dan make-up secara mendalam. Ia amat sesuai untuk kulit yang kering dan normal.

Harga : RM9.50


RZAC Harga : RM13.00 (5gm)



Berfungsi sebagai antiseptik. Digunakan pada kulit yang luka ketika proses pengelupasan berlaku.

Harga : RM13.00

0 comments: