Advertise Here at Ehoza.com

Order Form

Name:
Email Address:
LOCATION/COUNTRY:
POST SERVICE:
PAYMENT MENTHOD:
CONTACT NUMBER:
MAILING ADDRESS:
ENQUIRY/ORDER:

Click here to put a form like this on your site.

D-toxY - Biodegrade

7:45 PM Posted In , 0 Comments »

D-toxY - Biodegrade

D-toxY - Biodex

Maklumat Produk

DTOXY Bagus Untuk Pencucian dan Pembersihan

D-toxY dapat membantu meningkatkan metabolisma, memecahkan lemak, melancarkan peredaran darah dan melancarkan peredaran darah dan melangsingkan badan.

Ia juga boleh menurunkan berat badan 3kg hingga 8kg dalam masa 2 minggu. Merampingkan badan dan kulit tidak berkedut. Bertenaga semasa menjalani program pelangsingan ini.

Boleh menghilangkan rasa kelaparan.

D-toxY membantu meningkatkan metabolisma badan serta membakar lebihan lemak di dalam badan untuk mendapat berat badan yang unggul.

Campuran Minuman Serat Larut Jagung dengan Ekstrak Kacang

Kandungan

Serbuk Soya, Serat Larut Jagung, Sekam Psyllium, Serabut Kelapa Sawit, oligosakarida, Serbuk Beras Perang, Serbuk Bijirin, Susu Kolostrums, Serbuk Red Beet, L-Glutamin, Ekstrak Teh Hijau, Ekstrak Kacang White Kidney, Serbuk Garcenia Cambogia.

Arahan:

Satu paket diambil waktu pagi dan satu paket tengah hari.

Cara pengambilan D'Toxy ketika berpuasa.

Ketika bersahur

D'Toxy 1 @ ½ sachet

  • D'Toxy boleh dikurangkan dosnya untuk mengurangkan kepanasan/dahaga ATAU boleh diselang-selikan pengambilannya, bergantung pada sistem badan seseorang mengikut keperluan. Jika demam, hentikan pengambilan D'Toxy sehingga betul-betul sembuh. Jika D'Toxy tidak diambil pada hari tersebut, gantikan dengan meminum Liquid Manja Prune @ Tight La Honey @ Susu IgC.

Harga: RM88.00

0 comments: