Advertise Here at Ehoza.com

Order Form

Name:
Email Address:
LOCATION/COUNTRY:
POST SERVICE:
PAYMENT MENTHOD:
CONTACT NUMBER:
MAILING ADDRESS:
ENQUIRY/ORDER:

Click here to put a form like this on your site.

Natasya - Set Ekslusif 4 dalam 1

7:22 AM Posted In , , , , 0 Comments »
SET EKSKLUSIF 4 DALAM 1
MAL06070899K (Sabun Herba) MAL06081032K (Krim Herba)
MAL06070860K (Toner)
MAL06070884K (Krim Pelindung UV SPF 25)

Set Eksklusif Baru 4 Dalam 1 mengandungi Sabun Herba, Toner, Krim Pelindung UV SPF 25 dan Krim Herba. Set yang lengkap ini khusus untuk membantu mengatasi masalah kulit muka seperti jeragat, jerawat dan bintik-bintik hitam serta mencerahkan kulit tanpa pengelupasan.

Bahan/Ingredients: Sabun Herba
Aloe Barbadensis, Eloeis Guinennsis (Palm) Kernel Oil, Jojoba (Buxus Chinensis) Oil, Olive (Olee Europee) Oil, Palmitoyl Hydrolyzed Collagen, Soyabean (Glycine Soja) Extract, Vitamin E (Tocopherol Acetate)

Bahan/Ingredients: Krim Herba
Acrylate Copolymer, Aloe Barbadensis, Delonized Water(Aqua), Fragrance, Gingko Biloba Extract, Jojoba (Buxus Chinensis) Oil.

Bahan/Ingredients: Toner
Aloe Barbadensis, Algae(Seaweed Extract), Cucumis Sativus(Cucumber Extract), Lactoperoxidase, Methylsilanol Mannuronate, Propylene Glycol, Water (Aqua).

Bahan/Ingredients: Krim Pelindung UV SPF 25
Ascrobic Acid, Acrylate Copolymer, Benzophenone-4, Deionized Water (Aqua), Glycerine, Polydextrose, Titanium Dioxide and Vitamin E (Tocopherol Acetate)


Langkah 1: Bersihkan muka dengan Sabun Herba Natasya, urut perlahan-lahan selama beberapa minit dan bilas bersih. Untuk mendapatkan kesan terbaik gunakan 2-3 kali sehari.

Langkah 2: Semburkan Toner pada keseluruhan muka, rata dan tepuk dengan jari sehingga ia meresap ke dalam kulit. (Adalah disarankan agar menggunakan toner untuk melembapkan kulit sebelum menyapu Krim Pelindung UV SPF 25 dan Krim Herba.

Langkah 3: Sapukan Krim Pelindung UV SPF 25 pada siang hari sebelum memakai alat solek.

Langkah 4: Pada waktu malam, ulangi langkah 1 dan 2, kemudian sapukan Krim Herba pada keseluruhan muka.


Harga: RM 103.00 (WM) RM 108.00 (EM)



TONER
MAL06070860K

Toner Natasya dihasilkan daripada ekstrak timun untuk menyegarkan serta menutup pori-pori kulit yang terbuka. Ia juga membantu mengekalkan kelembapan kulit supaya seimbang agar tidak terlalu berminyak selain daripada dapat merehatkan kulit wajah. Toner ini boleh dipakai 2 kali sehari

Bahan/Ingredients:
Aloe Barbadensis, Algae(Seaweed Extract), Cucumis Sativus(Cucumber Extract), Lactoperoxidase, Methylsilanol Mannuronate, Propylene Glycol, Water (Aqua).


Sembur Toner keseluruhan muka dan sapukan dengan menggunakan jari sebelum memakai Krim UV SPF 25 dan Krim Herba (Malam) .


Harga:
RM 18.90 (WM) RM 20.50 (EM)

KRIM PELINDUNG UV SPF 25
MAL06070884K

Krim Pelindung UV SPF 25 + Alas Bedak berasaskan herba-herba semulajadi dan juga ekstrak bunga terpilih dengan SPF 25 serta mengandungi UVA/UVB untuk melindungi kulit daripada kesan sinaran ultra UV yang merosakkan kulit serta menjadikan kulit muka kering dan berjeragat. Ia juga mempunyai agen pencerah yang dapat mencerahkan kulit dalam masa yang singkat, memudarkan kesan parut serta membantu menutup pori-pori kulit yang terbuka dan mengembalikan keremajaan kulit agar kelihatan segar, halus dan nampak berseri sepanjang masa. Krim ini tidak berminyak dan sesuai untuk semua jenis kulit.

Bahan/Ingredients:
Ascrobic Acid, Acrylate Copolymer, Benzophenone-4, Deionized Water (Aqua), Glycerine, Polydextrose, Titanium Dioxide and Vitamin E (Tocopherol Acetate)


Sapukan Krim Pelindung UV SPF 25 secara rata pada keseluruhan kulit muka selepas menggunakan Toner untuk mendapat hasil yang lebih berkesan, disyor menggunakan Bedak Asas Natasya .


Harga: RM 39.00 (WM) RM 42.00 (EM)




SET 2 DALAM 1
MAL06070899K (Sabun Herba) MAL06081032K (Krim Herba)

0 comments: